Keçe Broş


Yazın gelişi ile birlikte hobilerime fazla vakit ayıramadım. Çocuklar tatil olunca bütün hayatımız onlara göre planlanıyor. Oysaki bu yaz yapacağım çok şey vardı. Bu gün içimden bir şeyler yapmak geldi. Malzemelerime bir baktım ki doğru dürüst bir şey kalmamış. Bir kaç parça kırpık keçeden başka.  Ee hal böyle olunca küçük bir şeyler yapayım dedim. Malum önümüz kış, yakında paltolarımızı giymeye başlarız. Bende paltomun yakasına takmak ve koyu renkli giysilerimi biraz hareketlendirmek için bu broşu yaptım. Umarım beğenirsiniz.



Gördüğünüz gibi keçelerim tamamen küçük parçalardan oluştu. Böylece onları değerlendirmiş oldum.
   
 

Önce bir kağıda resimleri çizip keserek oluşturduğum kalıplarımı keçe parçalarının üzerine koyarak çizdim. İkinci aşama olarak çizdiğim şekillerde keçelerimi kestim. Ve son aşaması bunları hayalet ip olarak adlandırılan şeffaf bir iplik kullanarak şekildeki gibi dizayn ederek diktim.