Amigurumi Minion

 Sevgili dostlar amigurumi gerçekten çok eğlenceli bir sanat. Bu konuda ben kendimi tutamıyorum. Kızımın ısrarı üzerine şimdi de bir minion yaptım. Yavaş yavaş amigurumi tekniklerini kullanmayı ve neyi nereye koymam gerektiğini öğreniyorum. Amigurumi Minion 'muzun gözlerini ve ağız kısmını keçeden çalıştım. sonuç ortada.
 Her bir parçasının resimlerini çekerek yayınlamaya çalıştım. Sağdan soldan topladığım birkaç tarif üzerinden çalışıp yeni bir minion yaptığım için sayılarını da tam olarak hesaplayamadım. Ama biraz daha küçük boyutlu yeni bir minion yapmayı düşünüyorum. İnşallah tüm yapım aşamalarını kaydedip sizler için yayınlamak istiyorum.




Başak için ördüğüm minion dan sonra Elif te severek izlediği Fineas ve Förb adlı çizgi film karakterlerinden Ornitorenk Perry karakterini yapmamı istedi.
Minion'dan artan iplerle ördüğüm  Ornitorenk Perry karakterinin ayrıntılarını görmek için burayı tıklayınız.